info@tecko.com.ua
ДЕ НЕОБХІДНА СЕРТИФІКАЦІЯ
Оцінка відповідності чи сертифікація
Роз’яснювальні листи
Модуль А за технічними регламентами

Подати скаргу чи апеляцію

Процес отримання, оцінювання та прийняття рішень щодо скарг та апеляції здійснюється згідно PR4.1-02 «Розгляд  скарг та апеляцій».

Якщо заявник має бажання оскаржити рішення ТОВ «ТЕСКО» він повинен подати письмову апеляцію до ТОВ «ТЕСКО» не пізніше одного місяця після одержання звіту чи повідомлення про прийняте рішення. Подання апеляції не припиняє дії прийнятого рішення.

Апеляційна комісія розглядає спірні питання конфіденційно. Під час прийняття рішення мають бути присутні тільки члени комісії у повному складі. Заявник має право бути заслуханим на засіданні комісії.

У разі незгоди з рішенням апеляційної комісії Заявник має право звернутися до Комісії з апеляцій Національного органу з сертифікації протягом десяти днів з дня одержання рішення.

Для отримання більш детальної інформації з питань описаних у цьому розділі просимо звертатись за телефоном (044) 495-33-80, або через електронну пошту info@tecko.com.ua.